غلامرضا شرفی زاده

ترنم

به نام تنها مکانیک قلب های تصادفی

غلامرضا شرفی زاده

سـنـگـــ اســت کــه عــمـق دره را مـیـدانـد

ریــشــه اسـتت کــه زخــم ارّه را مــیـدانـد

روزی تــمــامـــ گــلــه را خــواهــد خـــورد

گــرگـــی کـــه زبـــان بــره را مــیــدانـــد



نظرات شما عزیزان:

bagheriyan
ساعت15:31---9 آبان 1394

هی فلانی باتو هستم شمع خیال من ب پای توسوخت اما سیگارم ب پای خودم توهم روزی خواهی سوخت قول میدهم شک نکن



ali bagheriyan
ساعت14:30---22 مهر 1394

عشق تحکیمه نه محاکمه
نه محکومه کسی نه هیشکی حاکمه ..
عشث تقدیمه نه مبادله
خط ممتده نه خط فاصله


parhamp39
ساعت21:56---21 مهر 1394
وبلاگت خوبه....باحاله......دخترونه ست.....اما از يه دختر 16 ساله انتظار دارم يه چيز خاص متفاوت داشته باشه......يكم وبلاگتو عمومي اما متفاوت تر كن.......ولي خوبه وبلاگت
وقتشه بخندي.......
پاسخ:باشه سعی میکنم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 21 مهر 1394برچسب:, ] [ 21:35 ] [ maryam ] [ ]
مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه